Foxer Deals

4315 נקודות

הצטרף ב 29/3/2018

כיצד ליצור קשר עם שירות לקוחות אמזון

לאמזון שירות לקוחות מעולה אשר פועל במספר צורות ולכל אחד יתרונות וחסרונות משלו.

1) שירות לקוחות טלפוני - דורש יכולת דיבור והבנה באנגלית, אך הטיפול בבעיה לרוב מיידי

2) שירות לקוחות עם נציג בצאט - דורש יכולת כתיבה באנגלית בזמן אמת, טיפול בבעיה לרוב מיידי

3) שירות לקוחות דרך אימייל - דורש יכולת כתיבה באנגלית אך ללא מגבלת זמן, טיפול לרוב בתוך מספר שעות 

 

במידה ואנו זקוקים לעזרה משירות הלקוחות, כגון סטטוס הזמנה, ביטול, בעיה עם מוצר שהגיע או לא הגיע בחבילה, מימוש אחריות וכו... נבחר באפשרות הנוחה לנו ביותר.

קודם כל נכנס לאתר ממנו הזמנו:

http://amazon.com - ארה“ב

http://amazon.co.uk - בריטניה

http://amzon.de - גרמניה

http://amazon.fr - צרפת

http://amazon.it - איטליה

http://amazon.es - ספרד

 

במידה ובצענו הזמנה מאתר אשר השפה בו אינה אנגלית (נניח איטליה) התפריטים יהיו בשפה המקומית. לכן, פתרון מעולה לכך הוא שימוש בדפדפן כרום המאפשר תרגום אוטומטי של השפה לעברית. 

הביצוע קל למדי, לחיצה על כפתור ימני של העכבר ובחירה ב"תרגום":

אז כיצד יוצרים קשר עם שירות הלקוחות ?

מספר פעולות פשוטות נדרשות על מנת ליצור קשר עם שירות הלקוחות

נבחר את ההזמנה לגביה אנו זקוקים לעזרה, ונבחר את סיבת הפניה:

לאחר שבחרנו בסיבה הרצויה, יפתחו לנו אופציות שונות ליצירת קשר:

 

נבחר באופציה המתאימה לנו ביותר, שליחת אימייל \ שיחת טלפון \ צאט עם נציג.

וזהו, כל מה שנותר הוא לתת לאמזון לעשות את השאר בשבילכם.

 

1
12:31 22/5/2018
6115 צפיות
0 תגובות
x