Foxer Deals

4318 נקודות

הצטרף ב 29/3/2018

הזמינה נייר טואלט מאמזון ושילמה $7000

הנה לכם סיפור קצר אשר ממחיש מדוע תמיד צריך לבדוק פעמיים שבוחרים באמזון כמוכר כאשר מזמינים מאתרים אמזון השונים.

סן פרנסיסקו, אחרי כמעט חודשיים, לקוחה של אמזון אשר הזמינה נייר טואלט דרך האתר וגילתה לתדהמתה שחוייבה בסכום דמיוני של $7455 תקבל סוף סוף החזר כספי.

הסיפור בקצרה

ב תאריך 2.3, הזמינה ברברה 3 חבילות של נייר טואלט לבנין המשרדים בו היא עובדת. עלות 3 קופסאות : כ$88. היא כמובן בחרה במשלוח מהיר 2nd day, אשר מגיע בחינם ללקוחות אמזון בעלי מנוי פריים (בתנאי שמזמינים מוצר שנמכר על ידי אמזון).

לאחר כשבוע, כאשר עברה ברברה על חיובי האשראי של החברה גילתה לתדהמתה חיוב בסך כ$7543. כאשר נכנסה לחשבון אמזון שלה לבדוק את פשר העניין, היא הבינה שחויבה בסכום דמיוני של כ$7455 על המשלוח המהיר בו היא בחרה בעת ההזמנה.

ברברה, אשר הייתה בטוחה ששיחה קצרה לאמזון תפתור את התקלה והיא תקבל זיכוי מיידי, טעתה.

שירות הלקוחות של אמזון הסביר לה שמאחר ורכשה את המוצר דרך חנות פרטית ולא דרך מחסני אמזון עצמם, צריכה לפתור את הבעיה מול החנות והם לא יוכלו לעזור לה.

אבל, בחנות לא ענו לטלפונים שלה. ברברה התחילה להלחץ ושלחה מכתב ללא אחר מאשר מנכ"ל אמזון, הלא הוא ג'ף בזוס.

גם מכאן לא הגיעה הישועה וברברה קיבלה בחזרה תשובות גנריות אוטומטיות.

רק לאחר התערבות של תחנת טלויזיה מקומית, אמזון השתכנעו לטפל במקרה והבטיחו שהכסף יוחזר לה במהרה.

 

מסקנות:

תמיד לבדוק פעמיים שהמוצר אותו אנו מזמינים אכן נשלח על ידי אמזון ולא חנות פרטית. הסבר איך לעשות זאת ניתן למצוא כאן בסעיף מספר 3.

קרדיט לפרסום הכתבה המקורית, usatoday

 

1
2:52 24/5/2018
537 צפיות
0 תגובות
x